Saturday 24 May 2014

Voting started!

Voting in Blogger's Quilt Festival has started! My Flower Girl got a place in Viewer's Choice category, so if you liked the quilt and would like to vote (which I would be very grateful for), you can vote on her in:

Viewer's Choice category :
http://amyscreativeside.com/2014/05/17/viewers-choice-nominate-vote-here/

and in art quilt category:
http://amyscreativeside.com/2014/05/16/bloggers-quilt-festival-art-quilts-3/
 
Moja Dziewczyna z Kwiatami dostala sie do kategorii Viewer's Choice! Glosowanie sie rozpoczelo i bedzie trwac do 29go. Jesli quilt wam sie podobal i chcielibyscie zaglosowac, to moj quilt jest w dwoch kategoriach - Viewer's Choice i Art Quilt. W kazdej kategorii mozna oddac po dwa glosy (linki do tych kategorii, gdzie jest moj quilt u gory). Pozostale kategorie sa podlinkowane na dole kazdego postu z Blogger's Quilt Festival.

 

10 comments:

  1. WOW, mein Kompliment echt wunderschön
    glg Gertrude

    ReplyDelete
  2. Oddałam głos w obu kategoriach. Życzę powodzenia!!!!

    ReplyDelete
  3. Glos oddany :) Trzymam kciuki i zycze powodzenia! J.

    ReplyDelete
  4. Prześliczny! Zagłosowałam! :-)

    ReplyDelete
  5. zagłosowałam trzymam kciuki za wygraną :

    ReplyDelete
  6. Widziałam, że zdobyłaś w swojej kategorii najwięcej głosów:) Gratuluję!!!

    ReplyDelete
  7. A jednak w obu kategoriach:) Dopiero teraz zajrzałam do Viewer's Choice.

    ReplyDelete
  8. gratulacje! wspaniala praca! :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...